B I P
Konkurs Prymasowski
Nawigacja
L K P S
Sekretariat
Sekretariat
Beata Bukowska
Beata Bukowska
Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
telefon:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
Pon. - Czw.
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
Kancelaria
Kancelaria
Kamilla Wójcik
Kamilla Wójcik
Pn - Pt
730 - 1530
730 - 1530
telefon:
81 536 65 36
81 536 65 36
PROJEKTY
KOMUNIKAT
Komunikat dotyczący uczniów
klas pierwszych
Szanowni Państwo, Rodzice uczniów klas pierwszych w roku szkolnym 2021/2022, informujemy, że listy uczniów klas pierwszych z podziałem na oddziały będą wywieszone wewnątrz budynku szkoły dnia 30 sierpnia 2021 r. o godzinie 9:00.
Odpowiadając na liczne pytania dotyczące wyprawki szkolnej, informujemy, że stosowne informacje odnośnie potrzebnych przyborów szkolnych przekażą Państwu wychowawcy klas.
Dyrektor Szkoły
mgr Ryszard Pawka
Zaświadczenia
Odbiór zaświadczeń o wynikach egzaminu
W dniu 9 lipca zapraszamy absolwentów po odbiór zaświadczeń o wynikach egzaminu:
klasa 8b – godz. 9:30 – sala 15
klasa 8c – godz. 10:00 – sala 4
klasa 8d – godz. 9:00 – sala 6
Oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu należy złożyć w terminie od 23 do 30 lipca 2021 r., jako potwierdzenie woli nauki, w szkole, do której kandydat został zakwalifikowany (dotyczy szkół ponadpodstawowych biorących udział w rekrutacji elektronicznej).
Listy zakwalifikowanych do tych szkół zostaną opublikowane 22 lipca.
Rekrutacja
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
Od 25 czerwca do 14 lipca aktywny będzie etap ewentualnej zmiany wyboru preferencji.
Kandydat, który chciałby skorzystać ze zmiany preferencji, musi zgłosić się z opiekunem (lub sam opiekun) do szkoły pierwszego wyboru celem złożenia pisma o anulowanie weryfikacji wniosku.
Po anulowaniu weryfikacji wniosku przez szkołę ponadpodstawową kandydat na swoim koncie dokonuje modyfikacji preferencji. Następnie wydrukowany i podpisany dokument musi zanieść do szkoły pierwszego wyboru wskazanej w nowo wygenerowanym wniosku.
W przypadku wniosków złożonych w formie elektronicznej dodatkowo po anulowaniu weryfikacji przez szkołę ponadpodstawową, po zalogowaniu się na konto kandydata rodzic musi anulować swój podpis, zmienić preferencje i ponownie podpisać.
Od 23 do 30 lipca (po ogłoszeniu w dniu 22 lipca list kandydatów zakwalifikowanych) kandydaci potwierdzają wolę podjęcia nauki w danym oddziale, dostarczają do szkoły ponadpodstawowej świadectwo ukończenia szkoły, zaświadczenie o wynikach egzaminu.
Termin odbioru zaświadczeń o wynikach egzaminu to 9 lipca (szczegółowe informacje na ten temat zostaną zamieszczone na stronie internetowej).
Wyniki egzaminu zostaną ogłoszone 2 lipca.
Zakończenie ROKU SZKOLNEGO 2020/2021
ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021
25 czerwca 2021 r. (piątek)
godz. 9:30 msza św. w kościele pw. św. U. Ledóchowskiej
Zapraszamy wszystkich chętnych. Dla osób, które nie mogą uczestniczyć bezpośrednio, Msza święta będzie transmitowana.
https://online.wkosciolach.pl/Lublin_Ledochowska
Spotkania z wychowawcami według poniższego harmonogramu:
HARMONOGRAM SPOTKAŃ
Rekrutacja
UWAGA! Uczniowie klas 8
Kandydat do klasy I szkoły ponadpodstawowej, której organem prowadzącym jest miasto Lublin, może wybrać trzy szkoły i dowolną liczbę oddziałów w danej szkole.
Ważne terminy dla kandydatów do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych:
- od17.05.2021r. do 21.06.2021r. godz. 15:00 – wybór preferencji i złożenie wniosku w szkole pierwszego wyboru
- 22.07.2021r.– publikacja list zakwalifikowanych do przyjęcia;
- 2.08.2021r. – publikacja list przyjętych;
- od 2.08.2021r. do 31.08.2021r. – rekrutacja uzupełniająca.
Wybierając szkołę techniczną lub branżową, kandydat zobowiązany jest wykonać bezpłatne badania przydatności do zawodu.
Skierowanie na badania kandydaci otrzymują w swojej szkole podstawowej.
https://lublin.eu/edu/projekt/aplikacje-dla-rodzicowkandydatow/ - aplikacja: Nabór szkoły ponadpodstawowe
lub
https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/
Uczniowie dostarczają do wychowawców kopie zaświadczeń i/lub dyplomów potwierdzających osiągnięcia w konkursach, turniejach, zawodach itp., za które można otrzymać punkty rekrutacyjne, oraz zaświadczenia o aktywności społecznej, w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu.
Rodzice proszeni są o sprawdzenie danych dziecka i ewentualne uzupełnienie informacji (adres, telefon, e-mail itd.).
OBIADY
CZERWIEC 2021 r.
Opłata miesięczna ( 16 dni ) – 60,80 zł
Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualne konta uczniów – są one do pobrania u intendenta lub w księgowości - do 8-go każdego miesiąca.
Wpłata dokonana na dotychczasowy rachunek bankowy nie będzie widziana w systemie.
Przypominam, że w razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki (tel.536-65-22 lub krystyna.olucha@sp50.lublin.eu ) w godzinach 7:30 - 8:30
INTENDENT STOŁÓWKI
Krystyna Olucha