B I P
Konkurs Prymasowski
Nawigacja
L K P S
Sekretariat
Sekretariat
Beata Bukowska
Beata Bukowska
Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
telefon:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
Pon. - Czw.
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
Kancelaria
Kancelaria
Kamilla Wójcik
Kamilla Wójcik
Pn - Pt
730 - 1530
730 - 1530
telefon:
81 536 65 36
81 536 65 36
PROJEKTY
Jeden procent podatku
Dziękujemy wszystkim, którzy przekazali 1% podatku na rzecz naszej szkoły.
Zebrana kwota będzie znana i przekazana na konto Rady Rodziców po zakończeniu rozliczeń roku podatkowego 2017 przez Instytut Inicjatyw Pozarządowych (na początku roku kalendarzowego 2019).
Rada Rodziców SP50
3 Maja
Szkoła w biało-czerwonych barwach
W tym roku przypada 227. rocznica uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Obchodziliśmy ją w naszej szkole odmiennie niż dotychczas. Zamiast uroczystej akademii uczniowie przygotowali patriotyczne plakaty oraz biało-czerwone kotyliony, które przyozdobiły sale i korytarze szkolne.
Przez cały dzień na przerwach można było usłyszeć utwory muzyczne naszych wielkich kompozytorów, w tym mistrza Chopina, które współtworzyły świąteczną atmosferę.
Wszystkie klasy obejrzały również prezentację poświęconą historii i znaczeniu Konstytucji 3 Maja, przygotowaną przez uczniów klasy III b gimnazjum. Wszyscy uczniowie uczcili narodowe święto, odśpiewując nasz piękny i dumnie brzmiący hymn „Mazurek Dąbrowskiego”.
egzamin próbny
PRÓBNE EGZAMINY GIMNAZJALNE
KLAS II ODBĘDĄ SIĘ W DNIACH:
21, 22, 23 maja 2018
w godzinach 11 - 14
Obiady
MAJ 2018 r.
opłata miesięczna ( 19 dni ) - 72,20 zł
CZERWIEC 2018 r.
Opłata miesięczna ( 14 dni ) – 53,20 zł
Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na konto szkoły
15 1240 1503 1111 0010 0141 3295
do 8-go każdego miesiąca
W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o telefoniczne lub osobiste zgłoszenie do stołówki szkolnej
Przypominam ,że w razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki (tel.536-65-22 lub pimp@zs7.lublin.pl) w godzinach 8:00 - 9:00
INTENDENT STOŁÓWKI
Krystyna Olucha
Spotkanie z rodzicami
SPOTKANIA Z RODZICAMI
10 kwietnia (wtorek) – godz. 17:30
szkoła podstawowa klasy IV - VII
Klasa IVa (wych. p. Małgorzata Niedźwiadek) sala nr 1
Klasa IVb (wych. p. Ewa Ryba) sala nr 12
Klasa IVc (wych. p. Anna Góra) sala nr 8 (świetlica)
Klasa IVd (wych. p. Agnieszka Zakrzewska) 11.04.2018 godz.17:30 – sala nr 14
Klasa IVe (wych. p. Katarzyna Michalczuk) sala nr 3
Klasa IVf (wych. p. Magdalena Mecner-Janek) sala nr 5
Klasa IVg (wych. p. Justyna Kierepka) sala nr 2
Klasa Va (wych. p. Beata Ochnicka ) sala nr 33
Klasa Vb (wych. p. Sylwia Moskal) sala nr 11
Klasa Vc (wych. p. Jerzy Świerczewski) 11.04.2018 godz.17:00 – sala nr 6
Klasa Vd (wych. p. Weronika Sztorc) sala nr 9
Klasa VIa (wych. p. Krzysztof Gocłowski) sala nr 18
Klasa VIb (wych. p. Małgorzata Wiślicka) sala nr 14
Klasa VIc (wych. p. Teresa Bicka) sala nr 13
Klasa VId (wych. p. Magdalena Migdał-Jarosz) sala nr 12a
Klasa VIIa (wych. p. Aneta Jaworska) 11.04.2018 godz.17:00 – sala nr 12
Klasa VIIb (wych. p. Ewa Zięba) sala nr 23
Klasa VIIc (wych. p. Jolanta Sawa) sala nr 10
Klasa VIId (wych. p. Anna Trochimowicz) 11.04.2018 godz.17:30 – sala nr 12a
klasy gimnazjalne II - III
Klasa IIA (wych. p. Dorota Janowska) sala nr 16
Klasa IIB (wych. p. Aneta Rydzoń) sala nr 24
Klasa IIC (wych. p. Lusine Grigoryan-Górska) sala nr 6
Klasa IID (wych. p. Halina Nowicka) sala nr 20a
Klasa IIE (wych. p. Maria Brodowska) sala nr 22a
Klasa IIF (wych. p. Monika Hryniewiecka) sala nr 4
Klasa IIIA (wych. p. Bożena Fitzerman) sala nr 20
Klasa IIIB (wych. p. Jolanta Przewęda) sala nr 17
Klasa IIIC (wych. p. Adam Aleksandrowicz) sala nr 21
Klasa IIID (wych. p. Agnieszka Lenarczyk) sala nr 19
Klasa IIIE (wych. p. Iwona Rzymowska-Hołysz) sala nr 22
Klasa IIIF (wych. p. Małgorzata Molas) 11.04.2018 godz.17:40 – sala nr 15
Obiady
KWIECIEŃ 2018 r.
opłata miesięczna:
- szkoła podstawowa (16 dni) – 60,80 zł
- gimnazjum klasy drugie (16 dni) – 60,80 zł
- gimnazjum klasy trzecie (19 dni) – 72,20 zł
Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na konto szkoły
15 1240 1503 1111 0010 0141 3295
do 8-go każdego miesiąca
W przypadku rezygnacji z obiadów proszę o telefoniczne lub osobiste zgłoszenie do stołówki szkolnej
Przypominam ,że w razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki (tel.536-65-22 lub pimp@zs7.lublin.pl) w godzinach 8.00 - 9.00
INTENDENT STOŁÓWKI
Krystyna Olucha