B I P
Konkurs Prymasowski
Nawigacja
L K P S
Sekretariat
Sekretariat
Beata Bukowska
Beata Bukowska
Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
telefon:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
Pon. - Czw.
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
Kancelaria
Kancelaria
Kamilla Wójcik
Kamilla Wójcik
Pn - Pt
730 - 1530
730 - 1530
telefon:
81 536 65 36
81 536 65 36
PROJEKTY
Bal karnawałowy
BAL KARNAWAŁOWY
klasy II-III
31 stycznia 2022 r. (wtorek) g. 16.00 - 18.00
Klasa | Wychowawca | Sala |
---|---|---|
IIa | p. Elżbieta Korzeniowska | 9 |
IIb | p. Beata Ferdynus | 11 |
IIc | p. Maria Lipa | 2 |
IId | p. Wiesław Bednarczyk | 1 |
IIIa | p. Agnieszka Wiak | 13 |
IIIb | p. Anna Kowalik | 14 |
IIIc | p. Agnieszka Bonecka | 12a |
IIId | p. Jolanta Wójtowicz | 3 |
RADA RODZICÓW
Ogłoszenie Rady Rodziców
Przewodnicząca Rady Rodziców
Zima w mieście
Konkurs Prymasowski
Drodzy Uczniowie, Szanowni Nauczyciele,
po raz dwudziesty trzeci zapraszamy uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych do wzięcia udziału w OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE LITERACKO-PLASTYCZNYM STEFAN KARDYNAŁ WYSZYŃSKI – PRYMAS TYSIĄCLECIA NASZYM PATRONEM. Hasło tegorocznej edycji tradycyjnie nawiązuje do nauczania Bł. Stefana Wyszyńskiego, który był przekonany, iż „pokój światowy zaczyna się od pokoju naszego serca”.
Proponujemy Uczestnikom realizację tematu w trzech kategoriach:
• literackiej (np. wiersz, opowiadanie, rozprawka, wywiad, list, przemówienie)
• plastycznej (np. rysunek, malarstwo, grafika, kolaż, plakat – wyłącznie w technice grafiki komputerowej)
• słowno-muzycznej (piosenka).
Ważne daty:
• Termin nadsyłania prac – 27 marca 2023 r. (decyduje data wpłynięcia pracy).
• Wyniki Konkursu – 5 maja 2023 r. (na stronie naszej szkoły)
• Uroczysta Gala podsumowująca oraz rozdanie nagród –
UWAGA!!!
Zmiana terminu Gali Rozstrzygnięcia Konkursu: 26 maja 2023 r. godz 12:00 (sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie).
Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Konkursu.
Koordynatorzy konkursu:
p. Marta Martyniuk – wicedyrektor
p. Elżbieta Korzeniowska
p. Anna Trzos-Mularczyk
p. Urszula Zaręba
RADA RODZICÓW
Ogłoszenie Rady Rodziców
8 stycznia o godzinie 10:30 w naszej parafii odbędzie się msza święta w intencji zmarłych bliskich uczniów z naszej szkoły oraz w intencji zdrowia dla uczniów, ich rodziców i pracowników szkoły.
Sandra Pikula
Przewodnicząca Rady Rodziców
OBIADY
OBIADY
Cena jednego obiadu - 5,00 złOpłata miesięczna ( 11 dni ) – 55,00 zł
Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualny numer konta ucznia, który jest do pobrania u intendenta lub w księgowości, do 10-go dnia każdego miesiąca z góry za dany miesiąc.
Informuję, że w razie braku wpłaty w terminie obiady mogą być blokowane.
W razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki
(tel. 536-65-22 lub beata.pasternak@sp50.lublin.eu )
w godzinach 7:30 – 8:30,
w przeciwnym wypadku opłata za posiłek będzie naliczona.
INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak
Aktualny jadłospis znajduje się w zakładce OBIADY