Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 17
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Bawimy się i uczymy
Takiej lekcji uczniowie klasy III g jeszcze nie mieli! Wszystko dzięki uczestnictwu w warsztatach Lubelskiego Festiwalu Nauki.
W piątek 29 września braliśmy udział w zajęciach opartych na ulubionej przez większość uczniów klasy grze multimedialnej. Co prawda grania nie powinno się promować, jednak ta wersja gry Minecraft EDU, na której pracowaliśmy, jest specjalnie opracowana pod kątem prowadzenia zajęć edukacyjnych. Jest wykorzystywana do nauki w szkołach na całym świecie.
Uczniowie losowali tytuły popularnej literatury dziecięcej, w tym lektur szkolnych i mieli za zadanie z sześcianów stworzyć trójwymiarową budowlę, by inni uczestnicy zabawy odgadli, o jaką pozycję literacką chodzi. Powstały naprawdę oryginalne dzieła m.in.: kot w butach, statek doktora Dolittle, lokomotywa Brzechwy, brzydkie kaczątko.
Udział w warsztatach był dla trzecioklasistów niesamowitą frajdą. Nie chcieli opuścić sali… Poza nieziemską zabawą, uczniowie ćwiczyli umiejętność planowania przestrzennego, a także abstrakcyjnego i kreatywnego myślenia.
Ela Korzeniowska
W piątek 29 września braliśmy udział w zajęciach opartych na ulubionej przez większość uczniów klasy grze multimedialnej. Co prawda grania nie powinno się promować, jednak ta wersja gry Minecraft EDU, na której pracowaliśmy, jest specjalnie opracowana pod kątem prowadzenia zajęć edukacyjnych. Jest wykorzystywana do nauki w szkołach na całym świecie.
Uczniowie losowali tytuły popularnej literatury dziecięcej, w tym lektur szkolnych i mieli za zadanie z sześcianów stworzyć trójwymiarową budowlę, by inni uczestnicy zabawy odgadli, o jaką pozycję literacką chodzi. Powstały naprawdę oryginalne dzieła m.in.: kot w butach, statek doktora Dolittle, lokomotywa Brzechwy, brzydkie kaczątko.
Udział w warsztatach był dla trzecioklasistów niesamowitą frajdą. Nie chcieli opuścić sali… Poza nieziemską zabawą, uczniowie ćwiczyli umiejętność planowania przestrzennego, a także abstrakcyjnego i kreatywnego myślenia.
Ela Korzeniowska