Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 12
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Dobrze jemy ze szkołą na widelcu
- Co kryje się wewnątrz owoców i warzyw? - tego właśnie dowiadywali się uczniowie klasy 3 c. To witaminy i składniki mineralne, których nie widać gołym okiem. Owoce i warzywa są podstawą piramidy żywienia i należy pamiętać, aby w każdym zjadanym w ciągu dnia posiłku, znalazł się owoc lub warzywo.
Agnieszka Kanar
Realizując pierwszy temat: „Szkoły na widelcu”, zajęliśmy się schodkami do zdrowia, jakimi bez wątpienia jest - piramida żywienia. Uczniowie klasy 3 g nie po raz pierwszy uświadomili sobie, że tak naprawdę jesteśmy tym, co jemy i takie też mamy zdrowie.
Dlatego warto mieć przed oczami piramidę żywienia, gdy się otwiera lodówkę czy wchodzi do sklepu.
Dzięki skonstruowaniu naszej klasowej piramidy żywienia = piramidy zdrowia, dzisiaj już każdy uczeń 3g wie, że najlepsze przekąski to warzywa i owoce, a te dotychczas najbardziej ulubione - słodycze, są poza piramidą, w znaku zakazu…
Ela Korzeniowska
O szczeblach piramidy
Realizując pierwszy temat programu "Dobrze jemy ze szkołą na widelcu" uczniowie klasy 3 d dowiedzieli się, dlaczego pożywienie jest tak ważne dla naszego organizmu i jaką funkcję pełnią zawarte w nim składniki. Poznali również poszczególne szczeble piramidy żywienia - samodzielnie ją układali z przygotowanych produktów. Na zakończenie zajęć odbyło się "badanie" owoców i warzyw, a następnie ich degustacja.
Maria Lipa