Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
![->](themes/2point0/images/bullet.gif)
![->](themes/2point0/images/bullet.gif)
![->](themes/2point0/images/bullet.gif)
![->](themes/2point0/images/bullet.gif)
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Fioletowe zęby
![Klasy 1-3](images/news_cats/kl1-3.gif)
![](images/news/2019/zeby.jpg)
Otóż pewnym jest, że temperaturę da się zobaczyć. Potrzebna jest do tego tylko kamera na podczerwień. – Wiemy to i przekonaliśmy się o tym na własne oczy w czasie zajęć: Zobaczyć to, co niewidzialne… czyli czy temperaturę można zobaczyć? W czasie XVI Lubelskiego Festiwalu Nauki – przyznają drugoklasiści.
Dzięki podczerwieni widzimy, że oczy mają najwyższą temperaturę, jeśli chodzi o twarz i są mocno żółte, prawie świecą. Tymczasem najzimniejsze są zęby. Przybierają wręcz fioletową barwę. Dlaczego oczy są aż tak gorące, a zęby zimne? Otóż… uwaga: za wszystko odpowiada krew. To ona daje ciepło, oczy są mocno ukrwione, stąd ich wysoka temperatura, zęby zaś w ogóle. Nasze portrety widziane z perspektywy temperatury bardzo nas rozbawiły. – Za tą wesołą lekcję bardzo dziękujemy naukowcom z Instytutu Agrofizyki. Za opiekę i logistyczne wsparcie dziękujemy zaś p. M. Błaszczak i p. E. Kalickiej – kończą drugoklasiści.
Ela Korzeniowska