Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 14
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Labirynt wyobraźni
W miniony wtorek uczniowie klasy 1c uczestniczyli w Galerii Labirynt w niecodziennych zajęciach. Warsztaty, o których mowa, nosiły tytuł: Labirynt wyobraźni.
Każdej wystawie prezentowanej w Galerii Labirynt towarzyszy program edukacyjny, wyjaśniający i uzupełniający tematykę ekspozycji oraz przybliżający zagadnienia związane ze sztuką współczesną. Obejmuje on warsztaty plastyczne dla dzieci dostosowane do wieku odbiorców. Zajęcia pobudzają kreatywne myślenie, prowadzone są aktywizującymi metodami pracy.
Punktem wyjścia warsztatów jest aktywne zwiedzanie wystawy oraz zachęcenie dzieci do zabawy twórczej. Podczas drugiej części spotkania uczestnicy wcielają się w artystów i tworzą własne prace plastyczne inspirowane obejrzaną wystawą. Zadania plastyczne wymagają przede wszystkim użycia wyobraźni, niepotrzebne są natomiast żadne konkretne umiejętności manualne.
Agnieszka Kanar
Każdej wystawie prezentowanej w Galerii Labirynt towarzyszy program edukacyjny, wyjaśniający i uzupełniający tematykę ekspozycji oraz przybliżający zagadnienia związane ze sztuką współczesną. Obejmuje on warsztaty plastyczne dla dzieci dostosowane do wieku odbiorców. Zajęcia pobudzają kreatywne myślenie, prowadzone są aktywizującymi metodami pracy.
Punktem wyjścia warsztatów jest aktywne zwiedzanie wystawy oraz zachęcenie dzieci do zabawy twórczej. Podczas drugiej części spotkania uczestnicy wcielają się w artystów i tworzą własne prace plastyczne inspirowane obejrzaną wystawą. Zadania plastyczne wymagają przede wszystkim użycia wyobraźni, niepotrzebne są natomiast żadne konkretne umiejętności manualne.
Agnieszka Kanar