Szkoła Podstawowa nr 50 w Lublinie

B I P

Konkurs Prymasowski

Nawigacja

L K P S

Sekretariat

Sekretariat
Beata Bukowska

Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330

telefon:
81 536 65 40

Godziny przyjęć
interesantów:

Pon. - Czw.
730 - 900  
1300 -1430

Piątek
730 - 1000

Kancelaria

Kancelaria
Kamilla Wójcik

Pn - Pt
730 - 1530

telefon:
81 536 65 36

PROJEKTY






KOMUNIKAT

Komunikat nr 2/2022
Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie

z dn. 21 stycznia 2022 r.

w sprawie zawieszenia zajęć w klasach 4-8
w Szkole Podstawowej nr 50 w Lublinie



Działając w oparciu o §18 ust.2a Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1166 ze zam.) w związku z wystąpieniem Szkole Podstawowej nr 50 w Lublinie dużej ilości zachorowań wśród uczniów i nauczycieli szkoły informuję o zawieszeniu zajęć stacjonarnych dla klas 4-8 w okresie od 24 stycznia do 11 lutego 2022r.

W okresie zawieszenia zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, o których mowa w przypisach Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020r. poz. 493 ze zm).

W tym czasie biblioteka będzie czynna.

Dyrektor szkoły
mgr Ryszard Pawka



Dokument w graficznej wersji pdf


OBIADY

OBIADY

Cena jednego obiadu - 3,80 zł
STYCZEŃ 2022 r.
Opłata miesięczna ( 16 dni ) – 60,80 zł


Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualny numer konta ucznia, który jest do pobrania u intendenta lub w księgowości, do 10-go dnia każdego miesiąca z góry za dany miesiąc.

Informuję, że w razie braku wpłaty w terminie obiady mogą być blokowane.

W razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki
(tel. 536-65-22 lub beata.pasternak@sp50.lublin.eu ) w godzinach 7:30 – 8:30.

W przypadku rezygnacji z obiadów w stołówce szkolnej proszę o telefoniczne, mailowe lub osobiste poinformowanie intendenta.


INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak


Aktualny jadłospis znajduje się w zakładce OBIADY

Konkurs Prymasowski


Szanowni Państwo, drodzy Uczniowie!


Jest nam niezmiernie miło zaprosić dzieci i młodzież, uczniów wszystkich szkół podstawowych i ponadpodstawowych, do udziału w Ogólnopolskim Konkursie literacko-plastycznym Stefan Kardynał Wyszyńskim - Prymas Tysiąclecia naszym Patronem. Hasło XXII edycji: KOBIETA I MĘŻCZYZNA DAREM DLA...

Serdeczne zaproszenie kierujemy także do naszych nauczycieli i uczniów, którym szczególnie bliska jest osoba bł. Stefana Wyszyńskiego - naszego Patrona.

Pragniemy, aby organizacja konkursu i udział w nim jak największej liczby uczestników przyczynił się do promocji Osoby i wartości, którym do końca wierny był Prymas Tysiąclecia.

Wszelkie informacje znajdują się na plakacie oraz w regulaminie.
Termin nadsyłania prac: 31 marca 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu: 30 kwietnia 2022 r.

Koordynatorzy konkursu:
Marta Martyniuk
Anna Trzos-Mularczyk
Elżbieta Korzeniowska
Urszula Zaręba

REGULAMIN KONKURSU do pobrania w wersji pdf

ŻYCZENIA



Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia pragnę przesłać
uczniom, ich rodzicom, nauczycielom, wychowawcom,
pracownikom administracji i obsługi naszej szkoły
najserdeczniejsze życzenia.


Niech te Święta będą dla każdego z Was
niezapomnianym czasem spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
Czasem przeżytym w spokoju i radości, wśród Rodziny, Przyjaciół
oraz wszystkich Bliskich Wam osób.


A w nadchodzącym Nowym Roku
dużo szczęścia, zdrowia, sukcesów
i spełnienia marzeń


życzy Ryszard Pawka - Dyrektor Szkoły




Opieka świetlicowa

Opieka świetlicowa


Informuję, że w okresie nauki zdalnej uczniowie klas I-III, których rodzice nie są w stanie zapewnić opieki, dyrektor szkoły na wniosek rodzica umożliwi opiekę świetlicową.
W związku z powyższym, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji pracy, proszę aby wnioski zostały złożone do wychowawcy klasy do dnia 17 grudnia do godz. 12.00.


Dyrektor szkoły
Ryszard Pawka

RADA RODZICÓW

Rada Rodziców


W związku z zakupem szafek skrytkowych dla uczniów, prosimy rodziców z klas IV i V o wypełnienie deklaracji i przesłanie ich w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.12.2021 r. na adres e-mail Rady Rodziców: sp50.radarodzicow@gmail.com

Dokument do pobrania w wersji (pdf)
Dokument do pobrania w wersji edytowalnej (doc)

Sandra Pikula
Przewodnicząca Rady Rodziców
Wygenerowano w sekund: 0.01
2,087,923 unikalne wizyty