B I P
Konkurs Prymasowski
Nawigacja
L K P S
Sekretariat
Sekretariat
Beata Bukowska
Beata Bukowska
Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
telefon:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
Pon. - Czw.
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
Kancelaria
Kancelaria
Kamilla Wójcik
Kamilla Wójcik
Pn - Pt
730 - 1530
730 - 1530
telefon:
81 536 65 36
81 536 65 36
PROJEKTY
OGŁOSZENIE
Zawodowy strzał w 10
Informujemy Państwa, że w Lubelski Kurator Oświaty w ramach „Zawodowego strzału w 10” podejmuje kolejne działanie służące wsparciu rodziców uczniów klas VIII w zakresie wyboru dalszego etapu kształcenia i procesu rekrutacji do szkół ponadpodstawowych pt. „Wspierająca rola rodziców w wyborze drogi kształcenia”.
Spotkanie on-line ze specjalistami w tej dziedzinie odbędzie się dnia 9 lutego 2022 r. (środa) o godz. 17.00. Spotkanie odbędzie się online. Link do spotkanie zostanie przekazany zainteresowanym.
OBIADY
OBIADY
Cena jednego obiadu - 3,80 złOpłata miesięczna ( 10 dni ) – 38,00 zł
Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualny numer konta ucznia, który jest do pobrania u intendenta lub w księgowości, do 10-go dnia każdego miesiąca z góry za dany miesiąc.
Informuję, że w razie braku wpłaty w terminie obiady mogą być blokowane.
W razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki
(tel. 536-65-22 lub beata.pasternak@sp50.lublin.eu )
w godzinach 7:30 – 8:30,
w przeciwnym wypadku opłata za posiłek będzie naliczona.
W przypadku rezygnacji z obiadów w stołówce szkolnej proszę o telefoniczne, mailowe lub osobiste poinformowanie intendenta.
INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak
Aktualny jadłospis znajduje się w zakładce OBIADY
Egzamin próbny
PRÓBNY EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
8 lutego (język polski)
10 lutego (matematyka)
11 lutego (język obcy)
Termin egzaminu został dostosowany do terminu konkursu przedmiotowego biologii oraz ogólnopolskiego konkursu z fizyki (7 i 9 lutego), w których biorą udział uczniowie klas VIII. Egzamin odbędzie się w warunkach zbliżonych do warunków egzaminu ósmoklasisty, który będzie miał miejsce w maju.
W dniach egzaminu próbnego uczniowie klas VIII nie mają lekcji.
Godziny rozpoczęcia egzaminu są następujące:
Godz. 8:30 – dla uczniów z dostosowaniem wymagań
Godz. 9:00 – dla pozostałych uczniów
Uczniowie przychodzą do szkoły 20 minut przed swoim egzaminem. Każdy zdający powinien wziąć legitymację szkolną.
Egzamin zostanie przeprowadzony z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego. Wszystkich uczniów obowiązują następujące zasady:
1. Na egzamin może przyjść wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
2. Zdający, nauczyciel oraz każda inna osoba uczestnicząca w przeprowadzeniu egzaminu nie może przyjść na egzamin, jeżeli jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
3. Na egzaminie każdy uczeń korzysta z własnych przyborów do pisania i linijki (egzamin z matematyki). Zdający nie mogą pożyczać od siebie przyborów.
4. Szkoła nie zapewnia wody pitnej. Na egzamin można przynieść własną butelkę z piciem, którą należy postawić na podłodze obok stolika.
5. Na teren szkoły mogą wejść wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem (maseczka jedno – lub wielorazowa).
6. Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całej szkoły, z wyjątkiem sal egzaminacyjnych po zajęciu miejsc przez zdających.
7. Każda osoba wchodząca na teren szkoły ma obowiązek umyć ręce płynem do dezynfekcji rąk, który będzie umieszczony przy wejściu do szkoły oraz w każdej sali egzaminacyjnej.
8. Zdający po wejściu do budynku i zdezynfekowaniu rąk od razu kierują się schodami do wyznaczonych sal egzaminacyjnych. Informację, do której sali mają się skierować, otrzymają odpowiednio wcześniej od wychowawców klas.
9. Ławki w sali egzaminacyjnej zostaną ustawione w taki sposób, aby pomiędzy zdającymi zachowany był jak największy odstęp.
10. Sale egzaminacyjne będą wietrzone z wszelką dbałością o zapewnienie uczniom komfortu, przed wpuszczeniem do nich zdających, następnie co godzinę w trakcie egzaminu (w zależności od warunków atmosferycznych oraz natężenia hałasu na zewnątrz) oraz po egzaminie.
11. Ławki oraz krzesła w sali egzaminacyjnej zostaną zdezynfekowane przed każdym egzaminem i po nim.
12. W trakcie egzaminu uczniów obowiązuje zakaz kontaktowania się z innymi zdającymi.
13. Uczniowie mają obowiązek zakrywania ust i nosa w przypadku bezpośredniego kontaktu z nauczycielem, wyjścia do toalety lub wyjścia z sali egzaminacyjnej po zakończeniu pracy z arkuszem egzaminacyjnym.
13. Zdający może opuścić salę egzaminacyjną (jeżeli zakończył pracę z arkuszem) najpóźniej 20 minut przed upływem czasu wyznaczonegona egzamin. W ciągu ostatnich 20 minut przed zakończeniem egzaminu (nawet jeżeli zdający skończył pracę z arkuszem egzaminacyjnym) zdający nie opuszczają sali egzaminacyjnej.
14. Po zakończonym egzaminie uczniowie powinni opuścić szkołę. Nie gromadzą się na korytarzu.
KOMUNIKAT
Komunikat nr 2/2022
Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie
z dn. 21 stycznia 2022 r.
w sprawie zawieszenia zajęć w klasach 4-8
w Szkole Podstawowej nr 50 w Lublinie
Działając w oparciu o §18 ust.2a Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1166 ze zam.) w związku z wystąpieniem Szkole Podstawowej nr 50 w Lublinie dużej ilości zachorowań wśród uczniów i nauczycieli szkoły informuję o zawieszeniu zajęć stacjonarnych dla klas 4-8 w okresie od 24 stycznia do 11 lutego 2022r.
W okresie zawieszenia zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, o których mowa w przypisach Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020r. poz. 493 ze zm).
W tym czasie biblioteka będzie czynna.
Dyrektor szkoły
mgr Ryszard Pawka
OBIADY
OBIADY
Cena jednego obiadu - 3,80 złOpłata miesięczna ( 16 dni ) – 60,80 zł
Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualny numer konta ucznia, który jest do pobrania u intendenta lub w księgowości, do 10-go dnia każdego miesiąca z góry za dany miesiąc.
Informuję, że w razie braku wpłaty w terminie obiady mogą być blokowane.
W razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki
(tel. 536-65-22 lub beata.pasternak@sp50.lublin.eu ) w godzinach 7:30 – 8:30.
W przypadku rezygnacji z obiadów w stołówce szkolnej proszę o telefoniczne, mailowe lub osobiste poinformowanie intendenta.
INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak
Aktualny jadłospis znajduje się w zakładce OBIADY
Konkurs Prymasowski
Szanowni Państwo, drodzy Uczniowie!
Jest nam niezmiernie miło zaprosić dzieci i młodzież, uczniów wszystkich szkół podstawowych i ponadpodstawowych, do udziału w Ogólnopolskim Konkursie literacko-plastycznym Stefan Kardynał Wyszyńskim - Prymas Tysiąclecia naszym Patronem. Hasło XXII edycji: KOBIETA I MĘŻCZYZNA DAREM DLA...
Serdeczne zaproszenie kierujemy także do naszych nauczycieli i uczniów, którym szczególnie bliska jest osoba bł. Stefana Wyszyńskiego - naszego Patrona.
Pragniemy, aby organizacja konkursu i udział w nim jak największej liczby uczestników przyczynił się do promocji Osoby i wartości, którym do końca wierny był Prymas Tysiąclecia.
Wszelkie informacje znajdują się na plakacie oraz w regulaminie.
Termin nadsyłania prac: 31 marca 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu: 30 kwietnia 2022 r.
Koordynatorzy konkursu:
Marta Martyniuk
Anna Trzos-Mularczyk
Elżbieta Korzeniowska
Urszula Zaręba