PHP-Fusion Powered Website

Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000

Zrób swój album

LogopedaSzanowni uczniowie, doceniajcie swoje sukcesy, te duże i te małe, bo wszystkie one tworzą Wasz świat i czynią go wspanialszym. Każdy z nas, każdego dnia może stawać się lepszym człowiekiem, zdobywać nowe umiejętności, obdarzać innych swoją życzliwością, uśmiechem, pomocą, uważnością. Zauważajcie u siebie nawet najdrobniejsze pozytywne zmiany, zapisujcie je, cieszcie się nimi. Jak to robić?

Sprawdź w rozwinięciu.

Małgorzata Piotrowska
logopeda, terapeuta pedagogiczny

Zakończenie roku szkolnego

Newsy

"Wakacje, znów będą wakacje... Na pewno mam rację! Wakacje będą znów!"
I są! upragnione, zasłużone wakacje.
Lecz jednak zanim wyruszyliśmy po przygodę, odebraliśmy świadectwa ukończenia kolejnej klasy, pożegnaliśmy szkolne mury i przyjaciół ze szkolnej ławki oraz podziękowaliśmy Panu Bogu podczas mszy świętej za wszelkie dobro, jakiego doświadczyliśmy w mijającym roku szkolnym.
Dziękujemy dyrekcji, wychowawcom i nauczycielom za wsparcie i troskę o nasze bezpieczeństwo, wychowanie i wiedzę w tym niełatwym dla wszystkich roku szkolnym. Księdzu proboszczowi dziękujemy za wygłoszone słowo o cudach, które spotykamy każdego dnia: troska mamy i taty, uśmiech przyjaciela, wsparcie nauczyciela, piękno przyrody. Siostrze Agnieszce i Eucharystycznemu Ruchowi Młodych za piękny śpiew podczas mszy świętej.
Odpoczywajmy, aby od września wrócić z nowymi siłami!
Wszystkim życzymy bezpiecznych, słonecznych, pełnych przygód WAKACJI!

Zdjęcia z zakończenia :)

Uczniowie SP50

Mamma mia, to ostatni razem rok

Klasy 1-3Wakacje cieszą, to fakt, jednak gdzieś z tyłu głowy pojawia się myśl: to był ostatni nasz wspólny rok. Z tej właśnie okazji zrobiliśmy małe podsumowujące spotkanie: akademia dla Rodziców z podziękowaniami i film ze wspomnieniami. Był też tort z portretem klasowym i ...
Jednym słowem, było: wspaniale. Żegnajcie moje elfiki i pamiętajcie, że: przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń. A poza tym, jak na pamiątkowym dyplomie: jesteście bardziej odważni niż w to wierzycie, silniejsi niż Wam się wydaje i mądrzejsi niż myślicie. Niezapomnianych wakacji dla wszystkich uczniów.

Mamma mia w wykonaniu uczniów 3e

Rajd rowerowy śladami św. Jana Pawła II

SportNasi uczniowie wzięli udział w XI edycji Rajdu Rowerowego Szlakiem św. Jana Pawła II - Ludzie z Pasją organizowanego przez Polskie Towarzystwo Mieszkaniowe Lublin i Szkołę Podstawową nr 5O w Lublinie. Uczniom towarzyszyli rodzice oraz nauczyciele p. Małgorzata Minczenko i p. Sławomir Smyl.

Zapraszamy do kliknięcia w link poniżej do relacji z przebiegu tego wydarzenia:

Rajd Rowerowy Szlakiem św. Jana Pawła II

Małgorzata Minczenko
Sławomir Smyl

Czas na nagrody

Klasy 1-3Zdalna szkoła, hybryda, wszystko pozamykane: biblioteki, domy kultury... Nie było łatwo ani zwyczajnie. A jednak nasi dzielni uczniowie klas 1-3 nie poddali się! Mimo wszystko próbowali swych sił w zdrowej rywalizacji na szczeblu ogólnopolskim, wojewódzkim, miejskim i wewnątrzszkolnym.
Pokazali swoje talenty na przeróżnych płaszczyznach: matematycznej, polonistycznej, plastycznej. W bieżącym tygodniu nadszedł czas na uroczyste gratulacje i wręczenie nagród przez Panią Wicedyrektor klas I-III Martę Martyniuk. Uczniowie poczuli się docenieni i zaszczyceni, a my wychowawcy baaardzo dumni. Dziękujemy.
Plejada naszych laureatów II semestru w rozwinięciu - zapraszamy.

Rozdanie nagród - galeria

O uroku Parku dźwięków

Klasy 1-3Przekraczanie bajkowych drzwi, wizyta w pokoju leśnych skrzatów na świeżym powietrzu, gra na bębnach, deszczowym flecie, wykonanie własnego kalejdoskopu – to tylko nieliczne atrakcje wycieczki rekreacyjnej, w jakiej 22 czerwca wzięły udział klasy: 3d i 3e pod opieką i z inicjatywy wychowawców.
Park dźwięków, miejsce tajemnicze, nierozpoznawalne…, jeszcze, bo z pewnością po naszej wizycie, stanie się bardziej znane. Świetne zajęcia, jeszcze lepsza atmosfera, przepyszne kiełbaski z ognisko-grilla i lody o oryginalnych smakach, choćby kremówki papieskiej, to atrybuty tego miejsca, które dostrzegli trzecioklasiści – to była naprawdę mega epicka wycieczka – wspominają.

Zapraszamy do galerii

Bezpieczne wakacje

Klasy 1-3Wakacje za pasem, nim się obejrzymy będziemy wypoczywać, zasłużenie wypoczywać. Dlatego o bezpieczeństwo w czasie laby, należy zadbać już teraz. Właśnie z tego powodu uczniowie klas trzecich w dniu dzisiejszym: 23 czerwca odbyli serię spotkań z funkcjonariuszkami Straży Miejskiej.
Hasłem przewodnim były: Bezpieczne wakacje.

Podstawowe zasady bezpiecznego wypoczynku w mieście i poza nim:

1. Piesi chodzą wyłącznie po chodniku.
2. Podchodząc do pasów, zatrzymują się i rozglądają odpowiednio dwa razy w lewo i w prawo.
3. Na wiejskich drogach, gdy nie ma pasów, przechodzimy w miejscach z bardzo dobrą widocznością, czyli nie pod górkę i nie przed skrzyżowaniem.

Kolejne zasady, o których należy pamiętać, by bezpiecznie wypoczywać podczas wakacyjnych dni - w rozwinięciu, zapraszam.

Skansen woła nas

Klasy 1-3Dnia 22 czerwca 2021r. uczniowie z klasy 1c pojechali na wycieczkę do Muzeum Wsi Lubelskiej na warsztaty pt. „Poznajemy ginące zawody”. Uczestnicząc w lekcji muzealnej dotyczącej dawnych zawodów charakterystycznych dla Wyżyny Lubelskiej dzieci odwiedziły kuźnię, wiatrak z Zygmuntowa oraz izbę z warsztatem tkackim.
Największą atrakcję stanowił pobyt w kuźni, gdzie dzieci poznały ciężką pracę kowala chętnie uczestnicząc w scence rodzajowej związanej z podkuwaniem konia.
Spacer po Muzeum Wsi Lubelskiej zakończyliśmy wspólną zabawą w otoczeniu malowniczej strzechy z chochołem.
Galeria zdjęć

Agnieszka Bonecka

Spotkanie z przyrodą w Botaniku

Klasy 1-322 czerwca klasa 2C wybrała się na wycieczkę przyrodniczą do Ogrodu Botanicznego w Lublinie. Swoje zwiedzanie rozpoczęła grą terenową "Poszukiwanie skrzatów". Zabawa polegała na znalezieniu domków małych sąsiadów, które zostały ukryte na drzewach. Trasa gry została tak poprowadzona, by wędrując od domku do domku można zobaczyć najpiękniejsze i najcenniejsze okazy roślin. Od pani przewodnik otrzymaliśmy mapki, dzięki którym sprawnie spacerowaliśmy alejkami pięknego ogrodu. Poznaliśmy wiele nowych gatunków drzew i tą wiedzę wykorzystamy w 3 klasie. Po wyczerpującej zabawie, nadszedł czas na odpoczynek przy ognisku.
Zapraszamy do galerii

Agnieszka Kanar

To i owo w Owadolandii

Klasy 1-3Dnia 21 czerwca uczniowie klasy 1c razem z rodzicami i rodzeństwem uczestniczyli w imprezie integracyjnej w Parku edukacyjno – rekreacyjnym Owadolandia. Wszyscy bawili się doskonale wspólnie uczestnicząc w konkursach zorganizowanych dla dzieci i ich rodziców.
Nie zabrakło także zabaw na świeżym powietrzu w otoczeniu ogromnych makiet owadów. Dzieci bardzo chętnie karmiły zwierzęta w mini – zoo oraz korzystały z linowych zjeżdżalni, karuzeli i trampoliny. Atrakcję stanowiła wodna przejażdżka małymi łódkami. Na zakończenie spotkania odbyło się wspólne ognisko.

Agnieszka Bonecka

Kroki do radości

SportO Konkursie „PEWNYM KROKIEM DO RADOŚCI”:
Otrzymaliśmy Waszą liczbę kroków w danym dniu odczytaną z urządzenia tzw. krokomierza w telefonie lub zegarka sportowego umożliwiającego rejestrację liczby kroków. Konkurs trwał w czasie nauki online od 23.03 -9.05.2021.Udzial wzięło 15 uczniów na poziomie klas 4-8 z naszej szkoły @KTYWNI ON-LINE W SP50 LUBLIN

Z przyjemnością informujemy o zakończeniu konkursu. Laureaci, którzy zostali wyłonieni na podstawie zliczenia liczby kroków to:

I miejsce
Halicki Eryk kl 6h suma kroków 436.777 tys.

II miejsce
Zając Laura kl 6h suma kroków 326.246 tys.

III miejsce
Wawrzak Zuzanna kl 6h suma kroków 212.814 tys.

Wielkie dzięki, gratulacje i brawa dla Was, przede wszystkim dlatego, że swoją aktywnością motywujecie innych do niej. Wasza wytrwałość jest do pozazdroszczenia:)
Do laureatów: I,II, III miejsca wędrują karty podarunkowe do Decathlonu ufundowane przez Radę Rodziców.
Pozostałe wyróżnione i nagrodzone osoby - w rozwinięciu, zapraszamy.