Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 12
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Dzień Babci i Dziadka
W dniu tak uroczystym, w dniu Waszego święta,
składam Wam życzenia, bo o Was pamiętam.
By życie Wasze kwiatami usłane,
było piękne i czyste jak letni poranek.
Wiesław Bednarczyk
Karty świąteczne
Wiesław Bednarczyk
Ziemniaki, fasola, pomidory i szynszyla
Co wspólnego mają ze sobą tytułowe elementy? Otóż to, że jako jedne spośród wielu przybyły do nas z Ameryki. Właśnie o jej odkryciu, osobie Krzysztofa Kolumba, przyczynach odkrycia nowego lądu i jego skutkach, było kolejne spotkanie z Panią Joanną.
Na początek pojawił się na tablicy schemat mapy świata i opowieść o tym, jak i którędy podróżowano po piękne tkaniny i inne popularne wówczas towary, i jak dopłynięto do nowego lądu, choć uważano, że to Indie.
Następnie była legenda o skarbie Inków i spotkanie z szynszylą i jej maleństwem. – To taka troszkę myszka, troszkę królik i wiewiórka – skwitowali wszyscy. Pani Joanna odpowiedziała na setki pytań dotyczących tego zwierzątka, które wywołało faktyczny zachwyt.
Na koniec uczniowie otrzymali owoce: mandarynki, banany, pomelo i chrupki kukurydziane, i rozpoczęła się uczta niczym u wodza Inków… Powstałe z owoców owocowe szaszłyki polewaliśmy mleczną czekoladą z fontanny czekolady. Było naprawdę słodko, dziękujemy Pani Joannie i prosimy o więcej. Opisane zajęcia odbyły się oddzielnie w klasie: Ib, Ic, Id i Ie.
Ela Korzeniowska
Na początek pojawił się na tablicy schemat mapy świata i opowieść o tym, jak i którędy podróżowano po piękne tkaniny i inne popularne wówczas towary, i jak dopłynięto do nowego lądu, choć uważano, że to Indie.
Następnie była legenda o skarbie Inków i spotkanie z szynszylą i jej maleństwem. – To taka troszkę myszka, troszkę królik i wiewiórka – skwitowali wszyscy. Pani Joanna odpowiedziała na setki pytań dotyczących tego zwierzątka, które wywołało faktyczny zachwyt.
Na koniec uczniowie otrzymali owoce: mandarynki, banany, pomelo i chrupki kukurydziane, i rozpoczęła się uczta niczym u wodza Inków… Powstałe z owoców owocowe szaszłyki polewaliśmy mleczną czekoladą z fontanny czekolady. Było naprawdę słodko, dziękujemy Pani Joannie i prosimy o więcej. Opisane zajęcia odbyły się oddzielnie w klasie: Ib, Ic, Id i Ie.
Ela Korzeniowska
Karnawałowy zawrót głowy
Przez Twe oczy zielone, Miłość w Zakopanem, Łowcy gwiazd - to tylko niektóre przeboje, przy których bawili się na balu karnawałowym dnia 14 i 15 stycznia uczniowie klas młodszych.
Na parkiecie królowały postacie z bajek i filmów dla dzieci, jak: Spiderman, Lord Vader, syrenki, księżniczki, biedronki od czarnego kota i różne kotki. Oprócz nich nie zabrakło przedstawicieli służb mundurowych, których spotykamy w codzienności, m.in.: policjanci, strażacy, żołnierze.
Karnawałową zabawę prowadził DJ Paweł, który urozmaicał tańce bańkami mydlanymi i dymem, który wywoływał pisk tancerzy. Na balu nie obyło się bez parady przebierańców, każdy miał możliwość zaprezentowania swojego stroju wszystkim przybyłym. W przerwach między tańcami, uczniowie w swoich zespołach klasowych, delektowali się poczęstunkiem przygotowanym przez Rodziców - wielkie dzięki.
Radzie Rodziców serdecznie dziękujemy za sfinansowanie karnawałowego zawrotu głowy.
Ela Korzeniowska
Na parkiecie królowały postacie z bajek i filmów dla dzieci, jak: Spiderman, Lord Vader, syrenki, księżniczki, biedronki od czarnego kota i różne kotki. Oprócz nich nie zabrakło przedstawicieli służb mundurowych, których spotykamy w codzienności, m.in.: policjanci, strażacy, żołnierze.
Karnawałową zabawę prowadził DJ Paweł, który urozmaicał tańce bańkami mydlanymi i dymem, który wywoływał pisk tancerzy. Na balu nie obyło się bez parady przebierańców, każdy miał możliwość zaprezentowania swojego stroju wszystkim przybyłym. W przerwach między tańcami, uczniowie w swoich zespołach klasowych, delektowali się poczęstunkiem przygotowanym przez Rodziców - wielkie dzięki.
Radzie Rodziców serdecznie dziękujemy za sfinansowanie karnawałowego zawrotu głowy.
Ela Korzeniowska
Jasełka 2019
W atmosferze Świąt Bożego Narodzenia w dniu 4 stycznia społeczność naszej Szkoły brała udział we wspólnym kolędowaniu oraz w jasełkach przygotowanych przez uczniów klas 7b, 5b oraz Eucharystycznego Ruchu Młodych.
Tematem przewodnim inscenizacji było Niebo, do którego wszyscy zdążamy poprzez sumienne wykonywanie swoich obowiązków i uczynki miłosierdzia.
Tematem przewodnim inscenizacji było Niebo, do którego wszyscy zdążamy poprzez sumienne wykonywanie swoich obowiązków i uczynki miłosierdzia.
Zabawa
ZABAWA KARNAWAŁOWA
KLAS I - III
KLASY Ia Ie IIa IIb IId IIf IIIa IIIc
14 stycznia 2019 r. – poniedziałek
godzina 16.30 – 18.30
KLASY Ib Ic Id IIc IIe IIIb IIId
15 stycznia 2019 r. – wtorek
godzina 16.30 – 18.30
===
Świąteczny Aniołek
Rysowane rymowane wierszyki
Doskonalenie umiejętności rysowania według instrukcji słownej, kształtowanie orientacji we własnym ciele i przestrzeni, ćwiczenia w zakresie motoryki małej, to podstawowe cele konkursu plastycznego skierowanego do uczniów klas pierwszych, a noszącego tytuł: Rysowane rymowane wierszyki.
Zadaniem uczniów było narysowanie według rymowanej instrukcji konturu lwa i pingwina, następnie samodzielne narysowanie w taki sam sposób tych zwierząt i pokolorowanie ich odpowiednimi barwami, dorysowanie scenerii zgodnej z naturalnymi warunkami, w jakich dane zwierzę żyje.
Każdą klasę pierwszą reprezentowało 3 wytypowanych przez wychowawcę uczniów.
Komisja Konkursowa w składzie: p. Aneta Stanuch, nauczyciel plastyki; p. Magda Kasperek, wychowawca świetlicy i p. Jolanta Wankiewicz, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, po dokładnej analizie prac, podjęły decyzję o laureatach. Poznacie ich Państwo w rozwinięciu – zapraszamy.
Organizatorzy konkursu serdecznie dziękują wszystkim uczestnikom i gratulują laureatom, rodzicom i wychowawcom. Uroczyste podsumowanie konkursu będzie miało miejsce na apelu dnia: 8 lutego.
Nagrody ufundowała Rada Rodziców – bardzo dziękujemy.
Organizatorzy:
Agnieszka Kanar
Elżbieta Korzeniowska
Zadaniem uczniów było narysowanie według rymowanej instrukcji konturu lwa i pingwina, następnie samodzielne narysowanie w taki sam sposób tych zwierząt i pokolorowanie ich odpowiednimi barwami, dorysowanie scenerii zgodnej z naturalnymi warunkami, w jakich dane zwierzę żyje.
Każdą klasę pierwszą reprezentowało 3 wytypowanych przez wychowawcę uczniów.
Komisja Konkursowa w składzie: p. Aneta Stanuch, nauczyciel plastyki; p. Magda Kasperek, wychowawca świetlicy i p. Jolanta Wankiewicz, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, po dokładnej analizie prac, podjęły decyzję o laureatach. Poznacie ich Państwo w rozwinięciu – zapraszamy.
Organizatorzy konkursu serdecznie dziękują wszystkim uczestnikom i gratulują laureatom, rodzicom i wychowawcom. Uroczyste podsumowanie konkursu będzie miało miejsce na apelu dnia: 8 lutego.
Nagrody ufundowała Rada Rodziców – bardzo dziękujemy.
Organizatorzy:
Agnieszka Kanar
Elżbieta Korzeniowska
Wyniki konkursu: Bombka bożonarodzeniowa
Wystawa prac konkursowych: bombek bożonarodzeniowych, którą mogliśmy podziwiać na holu szkoły od okresu przedświątecznego do teraz, najlepiej pokazuje, jaki ogrom bombek wpłynął na konkurs i jak każda z nich urzekała swym pięknem, oryginalnością i wkładem pracy.
Niestety nie mogły wygrać wszystkie jednocześnie … Choć tak naprawdę: wszyscy ich autorzy są wygranymi, bo: podjęli nowe wyzwanie, zdobyli kolejne doświadczenie, zechcieli zrobić coś więcej, bo mają pamiątkę w postaci bombki na choinkę…
Komisja Konkursowa licząca 5 osób miała naprawdę trudne zadanie. Na szczęście udało się wytypować: 11 nagród i 12 wyróżnień spośród zakodowanych wszystkich 99 bombek, jakie wpłynęły na konkurs. Laureatów poznacie Państwo w rozwinięciu. Zapraszamy.
Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czasie lutowego apelu.
Tymczasem w imieniu organizatorów (p.Izabela Kiryluk, p. Elżbieta Korzeniowska, p.Jolanta Wójtowicz) serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za udział w rywalizacji i Komisji Konkursowej za wytypowanie laureatów. Nagrody ufundowała Rada Rodziców, za co serdecznie dziękujemy.
Ela Korzeniowska
Niestety nie mogły wygrać wszystkie jednocześnie … Choć tak naprawdę: wszyscy ich autorzy są wygranymi, bo: podjęli nowe wyzwanie, zdobyli kolejne doświadczenie, zechcieli zrobić coś więcej, bo mają pamiątkę w postaci bombki na choinkę…
Komisja Konkursowa licząca 5 osób miała naprawdę trudne zadanie. Na szczęście udało się wytypować: 11 nagród i 12 wyróżnień spośród zakodowanych wszystkich 99 bombek, jakie wpłynęły na konkurs. Laureatów poznacie Państwo w rozwinięciu. Zapraszamy.
Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czasie lutowego apelu.
Tymczasem w imieniu organizatorów (p.Izabela Kiryluk, p. Elżbieta Korzeniowska, p.Jolanta Wójtowicz) serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za udział w rywalizacji i Komisji Konkursowej za wytypowanie laureatów. Nagrody ufundowała Rada Rodziców, za co serdecznie dziękujemy.
Ela Korzeniowska
Zajęcia na Politechnice
Uczniowie naszej szkoły z klasy VIa uczestniczyli 18-go grudnia ubiegłego roku w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli Instytutu Informatyki Wydziału Elektrotechniki i Informatyki na Politechnice Lubelskiej.
Podczas specjalnie przygotowanych zajęć uczniowie mogli dowiedzieć się jak projektuje się obiekty 3D, jakie najnowsze zdobycze nowoczesnych technologii wykorzystywane są w sporcie, medycynie czy marketingu.
Dzieci brały udział w wirtualnej grze „Perełki architektoniczne Lublina".
Więcej informacji oraz fotorelacja dostępne są poniżej pod adresem:
http://www.pollub.pl/pl/news/get/id/8108?fbclid=IwAR2KRExciAl-Kn-iP7862dw0ybugeVA3hPotTYFatHzEycN2BGztOuaCO90
Podczas specjalnie przygotowanych zajęć uczniowie mogli dowiedzieć się jak projektuje się obiekty 3D, jakie najnowsze zdobycze nowoczesnych technologii wykorzystywane są w sporcie, medycynie czy marketingu.
Dzieci brały udział w wirtualnej grze „Perełki architektoniczne Lublina".
Więcej informacji oraz fotorelacja dostępne są poniżej pod adresem:
http://www.pollub.pl/pl/news/get/id/8108?fbclid=IwAR2KRExciAl-Kn-iP7862dw0ybugeVA3hPotTYFatHzEycN2BGztOuaCO90
Przy wigilijnym stole
Jeśli Boże Narodzenie, to i oczywiście najbardziej uroczysta w roku kolacja, czyli Wigilia. Tradycją już się stało, że w ostatnim tygodniu przed świętami, w wielu klasach młodszych, są organizowane takie właśnie Wigilie klasowe.
Nie inaczej było i w tym roku: był biały obrus, sianko, opłatek, dzielenie się nim i składanie życzeń, kolędowanie i kosztowanie przygotowanych potraw. Wspólnemu ucztowaniu towarzyszyły rozmowy na temat symboli świąt Bożego Narodzenia i poszukiwanie odpowiedzi na tysiąc pytań: po co ubiera się choinkę, dlaczego nie jemy mięsa w czasie Wigilii, dlaczego zostawiamy jedno wolne miejsce przy stole… Zapraszamy do galerii. Sprawdźcie sami, jak było uroczyście.
Ela Korzeniowska
Nie inaczej było i w tym roku: był biały obrus, sianko, opłatek, dzielenie się nim i składanie życzeń, kolędowanie i kosztowanie przygotowanych potraw. Wspólnemu ucztowaniu towarzyszyły rozmowy na temat symboli świąt Bożego Narodzenia i poszukiwanie odpowiedzi na tysiąc pytań: po co ubiera się choinkę, dlaczego nie jemy mięsa w czasie Wigilii, dlaczego zostawiamy jedno wolne miejsce przy stole… Zapraszamy do galerii. Sprawdźcie sami, jak było uroczyście.
Ela Korzeniowska