Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 36
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Święto Konstytucji 3 Maja
Dla upamiętnienia niezwykle ważnego wydarzenia historycznego jakim było uchwalenie pierwszej
w Europie konstytucji, uczniowie klasy 3 h i 3 i przygotowali występ aktorski.
Posłowie Sejmu Czteroletniego zapoznali zgromadzoną publiczność z wybitnymi postaciami, dzięki którym w 1791r. uchwalono Konstytucję 3 Maja. Mali aktorzy w przystępny sposób wytłumaczyli widzom czym jest konstytucja i jakie jest jej znaczenie dla Polaków.
Tym patriotycznym gestem i wzniosłą atmosferą rozpoczęto miłe, majowe świętowanie.
Anna Woźnica
Maryla Węgorska
w Europie konstytucji, uczniowie klasy 3 h i 3 i przygotowali występ aktorski.
Posłowie Sejmu Czteroletniego zapoznali zgromadzoną publiczność z wybitnymi postaciami, dzięki którym w 1791r. uchwalono Konstytucję 3 Maja. Mali aktorzy w przystępny sposób wytłumaczyli widzom czym jest konstytucja i jakie jest jej znaczenie dla Polaków.
Tym patriotycznym gestem i wzniosłą atmosferą rozpoczęto miłe, majowe świętowanie.
Anna Woźnica
Maryla Węgorska
Międzyszkolny Konkurs Matematyczny
Najlepsi matematycy z klas trzecich wzięli udział w Międzyszkolnym Konkursie Matematycznym, pt. „Myśląca głowa”. Każdą klasę reprezentował jeden uczeń. Konkurs odbył się w Szkole Podstawowej nr 33, przy ul. Pogodnej. Do rozwiązania było 14 bardzo trudnych zadań, ale nasi mali Matematycy świetnie sobie z nimi poradzili!
Wyniki konkursu "Myśląca głowa"
Natalia Skubicha 3a - I miejsce
Katarzyna Piszcz 3d - II miejsce
Olgierd Rodak 3h - II miejsce
Eryk Sałbut 3e - II miejsce
Alicja Borowska 3i - III miejsce
Lena Parczyńska 3f - III miejsce
Tomasz Bielecki 3b - III miejsce
Gratulujemy uzyskanych wyników i życzymy dalszych sukcesów!
Katarzyna Piszcz 3d - II miejsce
Olgierd Rodak 3h - II miejsce
Eryk Sałbut 3e - II miejsce
Alicja Borowska 3i - III miejsce
Lena Parczyńska 3f - III miejsce
Tomasz Bielecki 3b - III miejsce
Gratulujemy uzyskanych wyników i życzymy dalszych sukcesów!
Szkolny konkurs ortograficzny
W naszej szkole, 23 kwietnia, odbył się konkurs ortograficzny dla drugoklasistów. Każdą klasę reprezentowało 4 uczniów. Dzieci pisały dyktando o tematyce wiosennej i „wyrazówkę”. Konkurs okazał się najłatwiejszy dla reprezentantów z klasy 2 d.
SZKOLNY KONKURS ORTOGRAFICZNY KLASY II
Liliana Krzywicka, klasa 2 d - I miejsce
Blanka Sagan, klasa 2 d - I miejsce
Wiktoria Wierzchoń, klasa 2 c - II miejsce
Antoni Perduta, klasa 2 d - III miejsce
Wyróżnienia otrzymały:
Aleksandra Brodacka, klasa 2 a
Hanna Próchniak, klasa 2 b
Lena Rak, klasa 2 c
Natalia Wołącewicz, klasa 2 c
Wszystkim uczestnikom gratulujemy, a laureatom życzymy dalszych sukcesów!
Liliana Krzywicka, klasa 2 d - I miejsce
Blanka Sagan, klasa 2 d - I miejsce
Wiktoria Wierzchoń, klasa 2 c - II miejsce
Antoni Perduta, klasa 2 d - III miejsce
Wyróżnienia otrzymały:
Aleksandra Brodacka, klasa 2 a
Hanna Próchniak, klasa 2 b
Lena Rak, klasa 2 c
Natalia Wołącewicz, klasa 2 c
Wszystkim uczestnikom gratulujemy, a laureatom życzymy dalszych sukcesów!
Słowo o Domu Słów
27 kwietnia uczniowie 3g, choć spóźnieni, to jednak świętowali Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich (przypadający 23 kwietnia).
W tym celu odwiedzili bardzo stosowne ku temu miejsce, a mianowicie: Dom Słów.
Trzecioklasiści wzięli tam udział w dwóch warsztatach: introligatorskim i robieniu książeczki poprzez jedno nacięcie papieru. Było trochę teorii: o wynalezieniu druku, czyli o Janie Guttenbergu, o budowie książki, cechach okładki, ale było i mnóstwo praktyki. Uczniowie 3 g sami łamali papier, broszurowali, wycinali nożycami introligatorskimi, ozdabiali pieczątkami, bigowali okładkę, zszywali, a na koniec równali brzegi na gilotynie.
Zajęcia były niecodzienne i droga na nie również… Jazda MPK wzbudza naprawdę wiele emocji, a do tego deptak w remoncie. 3g rzeczywiście będzie miała, co wspominać.
Serdecznie dziękujemy p. Piotrowi Żydkowi za "wycieczkowanie" z nami i pomoc w opiece.
Ela Korzeniowska
W tym celu odwiedzili bardzo stosowne ku temu miejsce, a mianowicie: Dom Słów.
Trzecioklasiści wzięli tam udział w dwóch warsztatach: introligatorskim i robieniu książeczki poprzez jedno nacięcie papieru. Było trochę teorii: o wynalezieniu druku, czyli o Janie Guttenbergu, o budowie książki, cechach okładki, ale było i mnóstwo praktyki. Uczniowie 3 g sami łamali papier, broszurowali, wycinali nożycami introligatorskimi, ozdabiali pieczątkami, bigowali okładkę, zszywali, a na koniec równali brzegi na gilotynie.
Zajęcia były niecodzienne i droga na nie również… Jazda MPK wzbudza naprawdę wiele emocji, a do tego deptak w remoncie. 3g rzeczywiście będzie miała, co wspominać.
Serdecznie dziękujemy p. Piotrowi Żydkowi za "wycieczkowanie" z nami i pomoc w opiece.
Ela Korzeniowska
Dobrze jemy ze szkołą na widelcu
Mija kolejny miesiąc, zatem czas na relacje z następnego tematu realizowanego przez edukację wczesnoszkolną programu: Dobrze jemy ze szkołą na widelcu. Sięgając pamięcią wstecz…: do tej pory ustaliliśmy: dlaczego jedzenie jest ważne i skąd w ogóle się ono bierze?
Tym razem z kolei zastanawiamy się: dlaczego warto umieć gotować? Zatem o przygodzie w kuchni.
Tak, jak zwykle w rozwinięciu sukcesywnie będą przybywać realizacje tematu w kolejnych klasach.
Zapraszamy.
Tym razem z kolei zastanawiamy się: dlaczego warto umieć gotować? Zatem o przygodzie w kuchni.
Tak, jak zwykle w rozwinięciu sukcesywnie będą przybywać realizacje tematu w kolejnych klasach.
Zapraszamy.
Kocie sprawy
Mapa myśli, burza mózgów, teksty z luką, czytanie ze zrozumieniem, tradycyjna notatka… I wszystko to o ssakach. Dzisiaj teorii mieliśmy dość! Chwyciliśmy za igły, nitki, filc, ścinki tkanin, guziki i uszyliśmy najmilsze dla nas ssaki – kociaki. Dzięki temu jesteśmy (uczniowie klasy 3g) mistrzami fastrygowania, ściegu dzierganego i szycia na okrętkę. Taka nauka, a jednocześnie zabawa, to jest to! Zobaczcie sami w galerii.
Ela Korzeniowska
Ela Korzeniowska
Naturalnie na łonie natury
Jedni ganią za zanieczyszczenia powietrza, za marnowanie wody. Inni organizują ekologiczny pokaz mody, robią zabawki z odpadów. My – 3g, świętując Dzień Ziemi, poszliśmy w nieco innym kierunku. Zaprosiliśmy Was na łono natury, by delektować się jej pięknem.
Może, gdy docenimy walory otaczającej nas przyrody, zaczniemy bardziej o nią dbać. Nie chcecie przecież chyba, by wasze wnuki to z gazet dowiedziały się, czym była ryba?!
O tym i innych aspektach Dnia Matki Ziemi, przeczytacie na plakatach wykonanych przez uczniów klasy 3g w czasie zajęć lekcyjnych, a tworzących wystawę: 22 kwietnia – Światowy Dzień Ziemi, dostępną na holu naszej szkoły od 17 kwietnia.
Zapraszamy do lektury. Uczniowie klasy 3g.
Może, gdy docenimy walory otaczającej nas przyrody, zaczniemy bardziej o nią dbać. Nie chcecie przecież chyba, by wasze wnuki to z gazet dowiedziały się, czym była ryba?!
O tym i innych aspektach Dnia Matki Ziemi, przeczytacie na plakatach wykonanych przez uczniów klasy 3g w czasie zajęć lekcyjnych, a tworzących wystawę: 22 kwietnia – Światowy Dzień Ziemi, dostępną na holu naszej szkoły od 17 kwietnia.
Zapraszamy do lektury. Uczniowie klasy 3g.
Zagrali utwory klasyczne w świetlicy
Grając na marakasach, trójkątach, tamburynach, janczarach, deszczownicach i guirach, 23 kwietnia 2018 r. dzieci ze świetlicy SP nr 50 koncertowały pod kierunkiem mgr Anny Jasińskiej.
Zabawa wpisywała się w prowadzone przez nauczycielkę cykliczne zajęcia muzyczne z elementami arteterapii. Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss po raz kolejny okazało się atrakcyjną formą nauki poprzez zabawę. Metoda opracowana przez pianistkę z Izraela przybliżyła uczniom muzykę klasyczną.
Uczniowie, obserwując ruchy dłoni nauczycielki, wygrywali melodie przy utworach takich jak Polka Italiano, Magocs, Taniec Węgierski, Paszpasz, czy Aria na strunie G. Dzieci, grając w grupie na instrumencie, wnikały w strukturę utworu muzycznego, doskonaliły słuch, umiejętność koncentracji i współpracy w zespole. Metoda pozwoliła łączyć słuchanie muzyki, grę na instrumentach, taniec oraz śpiew z elementami pantomimy.
Zajęcia zakończyły się ćwiczeniem na kreatywne wykorzystanie sprzętów muzycznych, dając dzieciom możliwość improwizacji, relaksu i wyciszenia.
Anna Jasińska
Zabawa wpisywała się w prowadzone przez nauczycielkę cykliczne zajęcia muzyczne z elementami arteterapii. Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss po raz kolejny okazało się atrakcyjną formą nauki poprzez zabawę. Metoda opracowana przez pianistkę z Izraela przybliżyła uczniom muzykę klasyczną.
Uczniowie, obserwując ruchy dłoni nauczycielki, wygrywali melodie przy utworach takich jak Polka Italiano, Magocs, Taniec Węgierski, Paszpasz, czy Aria na strunie G. Dzieci, grając w grupie na instrumencie, wnikały w strukturę utworu muzycznego, doskonaliły słuch, umiejętność koncentracji i współpracy w zespole. Metoda pozwoliła łączyć słuchanie muzyki, grę na instrumentach, taniec oraz śpiew z elementami pantomimy.
Zajęcia zakończyły się ćwiczeniem na kreatywne wykorzystanie sprzętów muzycznych, dając dzieciom możliwość improwizacji, relaksu i wyciszenia.
Anna Jasińska
Miło i twórczo spędzamy czas
Uczniom z klasy 1 F wystarczyło trochę fantazji i współpracy w grupach, żeby dobrze bawić się na zajęciach w szkole i w DDK Węglin. W szkole zamieniliśmy się w projektantów mody, a w DDK „Węglin” obejrzeliśmy wystawę „Miś, Świerszczyk i inne” w „Kiosku ze Sztuką” , uruchomiliśmy wyobraźnię na warsztatach plastycznych z p. Marzeną. Na zakończenie P. Monika pokazała nam jak zrobić z balonu „wybuchowego” pieska. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć na stronie DDK oraz w naszej galerii.
Agnieszka Wiak
Agnieszka Wiak
Dzień św. Patryka
W Dniu 20 marca obchodziliśmy w naszej szkole Dzień św. Patryka, patrona Irlandii. Klasy 7C i 7D, wraz z opiekunami: p. Jolantą Sawą, Anna Trochimowicz oraz Anną Stec, przygotowały dla nas wiele atrakcji z tej okazji, m.in. konkurs plastyczny na najpiękniejsze skojarzenia z Zieloną Wyspą (dla kl. 3-7), konkurs wiedzy o Irlandii (dla kl 6 i 7).
Tego dnia również odbyły się też lekcje multimedialne, na których można było poznać wiele ciekawostek, zwyczajów, tradycji związanych ze św Patrykiem i Irlandią.
Zaproszono również rodowitego Irlandczyka, Wesley Guy, który zasypał nas ciekawostkami o swoim kraju oraz nauczył kilku irlandzkich słów. Na koniec wspólnie pośpiewaliśmy karaoke. W pracowni języka angielskiego na każdej przerwie odbywał się quiz dotyczący Irlandii, można było wygrać coś słodkiego.
Uczniowie dobrze się bawili i korzystali z przywilejów - każdy, kto miał koniczynkę, nie był tego dnia pytany!
Tego dnia również odbyły się też lekcje multimedialne, na których można było poznać wiele ciekawostek, zwyczajów, tradycji związanych ze św Patrykiem i Irlandią.
Zaproszono również rodowitego Irlandczyka, Wesley Guy, który zasypał nas ciekawostkami o swoim kraju oraz nauczył kilku irlandzkich słów. Na koniec wspólnie pośpiewaliśmy karaoke. W pracowni języka angielskiego na każdej przerwie odbywał się quiz dotyczący Irlandii, można było wygrać coś słodkiego.
Uczniowie dobrze się bawili i korzystali z przywilejów - każdy, kto miał koniczynkę, nie był tego dnia pytany!
Pierwszy Dzień Wiosny
Pierwszy Dzień Wiosny w naszej szkole obchodzony był bardzo kolorowo!
Każda klasa losowała tydzień wcześniej kolor, na który miała się ubrać 21 marca. Liczył się pomysł, poczucie humoru i kreatywność. Klasa, w której największa liczba uczniów ubrała się na dany kolor, mogła liczyć na pewne "gratisy". W tym roku niespodzianką jest dzień bez pytania:)
Klasy, które zasłużyły na ten przywilej, to: 5a, 5c i 6b.
Gratulujemy!!!
Zapraszamy do obejrzenia fotogalerii.
Magdalena Migdał-Jarosz wraz z Samorządem Uczniowskim
Każda klasa losowała tydzień wcześniej kolor, na który miała się ubrać 21 marca. Liczył się pomysł, poczucie humoru i kreatywność. Klasa, w której największa liczba uczniów ubrała się na dany kolor, mogła liczyć na pewne "gratisy". W tym roku niespodzianką jest dzień bez pytania:)
Klasy, które zasłużyły na ten przywilej, to: 5a, 5c i 6b.
Zapraszamy do obejrzenia fotogalerii.
Magdalena Migdał-Jarosz wraz z Samorządem Uczniowskim